Prekių grąžinimas, keitimas ir pristatymas

 

Mums svarbu, kad Jūs būtumėte patenkinti įsigytu juvelyrikos gaminiu. Jeigu dėl kokių nors priežasčių prekė įsigyta internetu Jūsų netenkina, ją galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos, ir mes grąžinsime Jums pinigus. Svarbu: prekės grąžinimo garantija suteikiama tik perkant internetu, prekės įsigytos fizinėse parduotuvėse nėra grąžinamos ar keičiamos, jei įsigytas gaminys yra kokybiškas.

Pinigai grąžinami per 10 kalendorinių dienų po to, kai mūsų kokybės specialistas patikrina prekę Lietuvos Prabavimo rūmuose. Tai būtina, kad įsitikintume, ar prekė yra grąžinta tokia,  kokia buvo išsiųsta. Grąžinamų  prekių tikrinimas Lietuvos Prabavimo rūmuose yra Pardavėjo teisė, bet ne pareiga.

Prašome atkreipti dėmesį, kad:

  • Juvelyrinį gaminį galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų. Praleidus šį terminą, prekė nebepriimama grąžinimui;
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje, su pritvirtinta etikete ir pritvirtintu sertifikatu ant gaminio. Būtina atkreipti dėmesį, kad gaminio sertifikatas yra pritvirtintas specialiu siūlu su specialia plomba.;
  • Grąžinant prekę, būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą;
  • Jeigu juvelyrinis gaminys pagamintas pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba akivaizdžiai jam buvo pritaikytas (didintas, mažintas ar pan.), jis yra nekeičiamas ir negali būti grąžinamas.

  • Grąžinti prekę galima „Aukso Stiliaus“ prekybos vietoje: Vilniuje PC „Ozas“, Ozo g. 18 arba išsiųsti prekę Omnivos paštomatu;
  • Prekės keitimas vyksta tuo atveju, jeigu juvelyrinis gaminys yra gamykliškai brokuotas. Jeigu prekė buvo mechaniškai pažeista pirkėjo, prekė nėra keičiama ar grąžinama.
  • Prekę galima keisti tik tuo atveju, jeigu keičiate juvelyrinio gaminio dydį ( pvz. gali būti keičiamas to paties modelio žiedo dydis, grandinėlės arba apyrankės ilgis).
  • Per 10 darbo dienų mes jums grąžinsime pinigus. 

Grąžinimas ar keitimas Omniva paštomatu:

  • Grąžinti ar pakeisti prekę Omniva paštomatu galima naudojantis flipo.lt svetaine;
  • flipo.lt reikia pasirinkti el. parduotuvę ir pradėti formuoti prekės grąžinimą;
  • Suformavus prekės grąžinimą Flipo platformoje, nurodytu el. paštu gausite siuntos lipduką, kurį galėsite iš karto atsispausdinti ir pritvirtinti prie pakuotės. Jei neturite spausdintuvo, ant pakuotės pažymėkite siuntos numerį (jį gausite ir SMS žinute) ir atsispausdinkite jį siuntų terminale. Paštomato ekrane pasirinkite „Siųsti siuntą“ arba „Anksčiau užregistruota siunta“. Pasirinkite „Įvesti SMS gautą kodą“ ir įveskite ekrane savo siuntos numerį.
  • Prieš išsiunčiant prekę Omniva paštomatu prašome užpildyti gautą popierinę grąžinimo formą.

 

Prekių pristatymas

Prekių pristatymas www.auksostilius.lt elektroninėje parduotuvėje visada nemokamas! Galite rinktis Jums patogiausią pristatymo būdą: 

  • Atsiimti prekę mūsų fizinėje parduotuvėjė PPC "Ozas", Vilniuje, Ozo g. 18. Paprastai paruošiame per 2-4 d.d. 
  • Siuntimas OMNIVA paštomatu. 2-4 d.d.
  • Siuntimas DPD kurjeriu. 2-4 d.d.

Tais atvejais, kai prekės neturime sandėlyje, užsakymo įvykdymo terminas ilgėja iki 15 d.d.